تخصصی صنایع چاپ و تبلیغات و بسته بندی

مهمترین اخبار و مقالات صنایع چاپ، تبلیغات و بسته بندی همراه با مقالات ارزشمند مدیریت و فروش

تخصصی صنایع چاپ و تبلیغات و بسته بندی

مهمترین اخبار و مقالات صنایع چاپ، تبلیغات و بسته بندی همراه با مقالات ارزشمند مدیریت و فروش

شش طرح بسته بندی برنده جایزه، طرح اول

جمعه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۲۹ ب.ظ

بسته بندی برای محصولات کپسول های لباسشویی بازیافت بسته بندی

 

بسته بندی نقش اساسی در ارائه محصولات به مصرف کنندگان ما دارد. به همین دلیل است ما اهداف بلندپروازانه ای را برای ایجاد چرخش بیشتر (بازیافت) در بسته بندی خود در پایان عمر تعیین کرده ایم.

تیم‌های طراحان، دانشمندان مواد و مبتکران ما دست و پنجه نرم می‌کنند تا راه‌حل‌های بسته‌بندی جدیدی را برای کاهش پلاستیک، کاهش جهت حمل و نقل بسته بندی و استفاده مجدد از مواد اولیه بسته بندی و در عین حال تجربه استفاده باورنکردنی را ارائه دهند. در واقع، این مبتکران در سرتاسر جهان روی بسته بندی ۱۰۰٪ قابل بازیافت یا قابل استفاده مجدد کار می کنند.

این برندها و نوآوری‌های P&G را بررسی کنید که استاندارد جدید برتری، ایجاد می‌کنند و به مصرف‌کنندگان کمک می‌کنند تا به اهداف خود برای پایداری بیشتر در خانه برسند.

جعبه جدید Ariel ECOCLIC® “اولین راه حل بسته بندی برای محصولات کپسول های لباسشویی P&G است که واقعاً روی همه جعبه ها کلیک می کند.”

بسته بندی مقوایی در انتظار ثبت اختراع با مواد دارای گواهی FSC و حداقل ۷۰ درصد الیاف بازیافتی ساخته شده است. این بسته به طور کامل قابل بازیافت در جریان های جمع آوری کاغذ کناری است. و اندازه آن امکان ۵۰ درصد بسته های بیشتر در هر پالت را فراهم می کند – که تعداد کامیون ها را در تاسیسات P&G کاهش می دهد. ادامه مطلب جعبه Ariel ECOCLIC® برنده الماس Dow Awards 2023 و بهترین نمایش در جوایز جهانی PAC 2023 شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی