تخصصی صنایع چاپ و تبلیغات و بسته بندی

مهمترین اخبار و مقالات صنایع چاپ، تبلیغات و بسته بندی همراه با مقالات ارزشمند مدیریت و فروش

تخصصی صنایع چاپ و تبلیغات و بسته بندی

مهمترین اخبار و مقالات صنایع چاپ، تبلیغات و بسته بندی همراه با مقالات ارزشمند مدیریت و فروش

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است


کیت رینهارد، مدیرعامل شرکت نیدهام هارپر ورلدواید می گوید:

من چاپ را دوست دارم زیرا استفاده از آن آسان است. 

چرا که چاپ پیش از اینکه واژهای برایش بیافرینیم، بیش فعال بود. 

تلویزیون این جعبه جادویی و دوست داشتنی عالیست، اما با شما رو در رو گفتگو میکند و با همه جذابیتش، اگر منصفانه بگوییم هنوز رسانهای منعطف است. 

آن را روشن میکنید و میتوانید به تماشای این کانال یا کانال دیگر بنشینید. 

اما نمیتوانید که نیمه شب یا روز بعد یا هر زمان دیگری به زمان گذشته برگردید. 

نمیتوانید تصویری از آن را جدا کرده و به دوستتان بدهید.

درست نقطه مقابل چاپ 

ادامه مطلب را در این جا بخوانید 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۸ ، ۰۱:۴۱
محبوبه موید

بر خلاف بازاریابی که تحت تأثیر مسائل فرهنگی است و تعاریف زیادی در این زمینه وجود دارد، در زمینه بازارگرایی شاهد چنین گستردگی تعریفی نیستیم و کمتر تحت تأثیر مسائل فرهنگی قرار گرفته است. کوششهای ابتدایی افرادی مانند فلتن و مک کیتریک(1957) و بعد از آنها کاتلر(1994) تأثیر زیادی بر گسترش مفهوم بازارگرایی داشته است. اصولا چهار تعریف اصلی تا کنون برای بازارگرایی ارائه شده است:
1- بازارگرایی عبارت است از ایجاد اطلاعات حاصل از بازار در کل سازمان درباره نیازهای جاری و آینده مشتریان، توسعه و انتقال این اطلاعات و استعداد در سراسر سازمان و پاسخگویی به آن در تمام سطوح سازمان.
2- بازارگرایی از سه جزء رفتاری تشکیل شده است: مشتریمداری، رقیبگرایی و هماهنگی و تبادل اطلاعات بین واحدها همراه با دو نوع تصمیمگیری، تمرکز بر بلند مدت و سودآوری.
3- بازارگرایی شامل مجموعهای از باورها و اعتقادات است که مشتریان را در مرکز توجه قرار میدهد تا سودآوری بلند مدت شرکت را فراهم سازد. البته این به معنی توجه نداشتن به سایر ذینفعان مانند مالکان، مدیران و کارکنان نیست.
4- بازارگرایی شامل مهارتهای عالی و برجسته در درک و ارضای نیازها و خواستههای مشتریان است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ فروردين ۹۸ ، ۰۱:۴۳
محبوبه موید