تخصصی صنایع چاپ و تبلیغات و بسته بندی

مهمترین اخبار و مقالات صنایع چاپ، تبلیغات و بسته بندی همراه با مقالات ارزشمند مدیریت و فروش

تخصصی صنایع چاپ و تبلیغات و بسته بندی

مهمترین اخبار و مقالات صنایع چاپ، تبلیغات و بسته بندی همراه با مقالات ارزشمند مدیریت و فروش

شش طرح بسته بندی برنده جایزه، طرح دوم

جمعه, ۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۳۱ ب.ظ

بسته بندی با پلاستیک بازیافتی مولکولی بسته بندی پلاستیکی با 50 درصد مواد قابل بازیافت

 

تیم‌های طراحان، دانشمندان مواد و مبتکران ما دست و پنجه نرم می‌کنند تا راه‌حل‌های بسته‌بندی جدیدی را برای کاهش پلاستیک، کاهش جهت حمل و نقل بسته بندی و استفاده مجدد از مواد اولیه بسته بندی و در عین حال تجربه استفاده باورنکردنی را ارائه دهند. در واقع، این مبتکران در سرتاسر جهان روی بسته بندی ۱۰۰٪ قابل بازیافت یا قابل استفاده مجدد کار می کنند.

این برندها و نوآوری‌های P&G را بررسی کنید که استاندارد جدید برتری، ایجاد می‌کنند و به مصرف‌کنندگان کمک می‌کنند تا به اهداف خود برای پایداری بیشتر در خانه برسند.

بیوگرافی اسانس های گیاهی: شامپو را با Eastman ReNew تجدید کنید

Herbal Essences اولین برند P&G است که از پلاستیک بازیافتی مولکولی Eastman Renew در بسته بندی خود استفاده می کند. در نوامبر ۲۰۲۱، Herbal Essences پنج مجموعه شامپو و نرم‌کننده را در بسته‌بندی اولیه ساخته شده از رزین‌های Eastman Renew با ۵۰% پلاستیک بازیافتی تایید شده معرفی کرد.

*محتوای بازیافتی با تخصیص ضایعات پلاستیکی بازیافتی به مواد Eastman Renew با استفاده از فرآیند تعادل جرم تایید شده توسط ISCC به دست می آید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی