تخصصی صنایع چاپ و تبلیغات و بسته بندی

مهمترین اخبار و مقالات صنایع چاپ، تبلیغات و بسته بندی همراه با مقالات ارزشمند مدیریت و فروش

تخصصی صنایع چاپ و تبلیغات و بسته بندی

مهمترین اخبار و مقالات صنایع چاپ، تبلیغات و بسته بندی همراه با مقالات ارزشمند مدیریت و فروش

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

چگونه فناوری و مواد بسته بندی حمل و نقل ایمنی صنایع غذایی فراتر از همه گیر را تضمین می کنند

چگونه فناوری و مواد بسته بندی حمل و نقل ایمنی صنایع غذایی فراتر از همه گیر را تضمین می کنند

 

Signode ابزاری را برای کمک به تأمین کنندگان و توزیع کنندگان مواد غذایی در مواجهه با چالش های رونق خرید آنلاین و افزایش در افراد ذخیره مواد غذایی از زمان شیوع بیماری ارائه می دهد.
همه گیر COVID-19 به طور چشمگیری بر همه صنایع تأثیر گذاشت. صنایع غذایی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. فقط یک سال قبل از همه گیری ، پیش بینی های امیدوارکننده اینستاکارت(Instacart یک شرکت آمریکایی است که خدمات تحویل و تحویل مواد غذایی را در ایالات متحده و کانادا انجام می دهد.)، رهبر تحویل مواد غذایی به صورت آنلاین ، پیش بینی کرد که یک پنجم خانوارهای آمریکایی ظرف ۵ سال به خرید آنلاین مواد غذایی می پردازند.

طبق CNBC ، در نه ماه آخر سال ۲۰۲۰ ، اینستاکارت شاهد افزایش ۵۰۰ درصدی سفارشات بوده است. Digitalcommerce360 گزارش می دهد که در ایالات متحده “شصت و هشت درصد از مصرف کنندگان بین مارس و اواخر ماه اوت مواد غذایی آنلاین را برای تحویل در خانه سفارش داده اند.” شرکت McKinsey & Company پیش بینی کرده است که ۴۵ درصد از مصرف کنندگان قصد دارند سفارش آنلاین پس از شیوع بیماری را ادامه دهند.

در بسته بندی و آماده سازی حمل و نقل ابزارها و فعالیت های بسیار تأثیرگذار وجود دارد که می تواند به تامین کنندگان و توزیع کنندگان مواد غذایی کمک کند .

توافق با ادعای گسترده مدیر عامل و بنیانگذار Whole Foods Market جان مکی ، که در مقاله اخیر وال استریت ژورنال پیش بینی کرد که “وقتی همه چیز به حالت عادی برگردد ، افراد زیادی وجود خواهند داشت که برنمی گردند به خرید حضوری. ”

این رشد چشمگیر خرید آنلاین مواد غذایی ، همراه با افزایش کوتاه مدت در افراد ذخیره مواد غذایی ، فشار بر این صنعت را برای همگام سازی با تقاضا ، به حداقل رساندن ضایعات و حفظ بالاترین استانداردهای کیفیت و ایمنی افزایش داده است. خوشبختانه در بسته بندی و آماده سازی حمل و نقل ابزارها و فعالیت های بسیار تأثیرگذار وجود دارد که می تواند به تامین کنندگان و توزیع کنندگان مواد غذایی کمک کند تا این چالش ها را برآورده کنند.

Signode تشخیص می دهد که کلید حفظ و حصول اطمینان از ایمنی مواد غذایی استفاده از استراتژیک فناوری و مواد پیشرفته در سراسر زنجیره های تأمین پیچیده جهانی است.

راهکارهای بسته بندی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۰۰ ، ۱۷:۱۰
محبوبه موید