تخصصی صنایع چاپ و تبلیغات و بسته بندی

مهمترین اخبار و مقالات صنایع چاپ، تبلیغات و بسته بندی همراه با مقالات ارزشمند مدیریت و فروش

تخصصی صنایع چاپ و تبلیغات و بسته بندی

مهمترین اخبار و مقالات صنایع چاپ، تبلیغات و بسته بندی همراه با مقالات ارزشمند مدیریت و فروش

چگونه فناوری و مواد بسته بندی حمل و نقل ایمنی صنایع غذایی فراتر از همه گیر را تضمین می کنند

چگونه فناوری و مواد بسته بندی حمل و نقل ایمنی صنایع غذایی فراتر از همه گیر را تضمین می کنند

 

Signode ابزاری را برای کمک به تأمین کنندگان و توزیع کنندگان مواد غذایی در مواجهه با چالش های رونق خرید آنلاین و افزایش در افراد ذخیره مواد غذایی از زمان شیوع بیماری ارائه می دهد.
همه گیر COVID-19 به طور چشمگیری بر همه صنایع تأثیر گذاشت. صنایع غذایی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. فقط یک سال قبل از همه گیری ، پیش بینی های امیدوارکننده اینستاکارت(Instacart یک شرکت آمریکایی است که خدمات تحویل و تحویل مواد غذایی را در ایالات متحده و کانادا انجام می دهد.)، رهبر تحویل مواد غذایی به صورت آنلاین ، پیش بینی کرد که یک پنجم خانوارهای آمریکایی ظرف ۵ سال به خرید آنلاین مواد غذایی می پردازند.

طبق CNBC ، در نه ماه آخر سال ۲۰۲۰ ، اینستاکارت شاهد افزایش ۵۰۰ درصدی سفارشات بوده است. Digitalcommerce360 گزارش می دهد که در ایالات متحده “شصت و هشت درصد از مصرف کنندگان بین مارس و اواخر ماه اوت مواد غذایی آنلاین را برای تحویل در خانه سفارش داده اند.” شرکت McKinsey & Company پیش بینی کرده است که ۴۵ درصد از مصرف کنندگان قصد دارند سفارش آنلاین پس از شیوع بیماری را ادامه دهند.

در بسته بندی و آماده سازی حمل و نقل ابزارها و فعالیت های بسیار تأثیرگذار وجود دارد که می تواند به تامین کنندگان و توزیع کنندگان مواد غذایی کمک کند .

توافق با ادعای گسترده مدیر عامل و بنیانگذار Whole Foods Market جان مکی ، که در مقاله اخیر وال استریت ژورنال پیش بینی کرد که “وقتی همه چیز به حالت عادی برگردد ، افراد زیادی وجود خواهند داشت که برنمی گردند به خرید حضوری. ”

این رشد چشمگیر خرید آنلاین مواد غذایی ، همراه با افزایش کوتاه مدت در افراد ذخیره مواد غذایی ، فشار بر این صنعت را برای همگام سازی با تقاضا ، به حداقل رساندن ضایعات و حفظ بالاترین استانداردهای کیفیت و ایمنی افزایش داده است. خوشبختانه در بسته بندی و آماده سازی حمل و نقل ابزارها و فعالیت های بسیار تأثیرگذار وجود دارد که می تواند به تامین کنندگان و توزیع کنندگان مواد غذایی کمک کند تا این چالش ها را برآورده کنند.

Signode تشخیص می دهد که کلید حفظ و حصول اطمینان از ایمنی مواد غذایی استفاده از استراتژیک فناوری و مواد پیشرفته در سراسر زنجیره های تأمین پیچیده جهانی است.

راهکارهای بسته بندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی