تخصصی صنایع چاپ و تبلیغات و بسته بندی

مهمترین اخبار و مقالات صنایع چاپ، تبلیغات و بسته بندی همراه با مقالات ارزشمند مدیریت و فروش

تخصصی صنایع چاپ و تبلیغات و بسته بندی

مهمترین اخبار و مقالات صنایع چاپ، تبلیغات و بسته بندی همراه با مقالات ارزشمند مدیریت و فروش

ضبط صدا پادکست رادیو تبلیغات صوتی چاپ و تبلیغات آنلاین تبلیغات دیجیتال تبلیغات آنلاین

بازار تبلیغات رادیویی ایرلند درآمد ۱۱۳ میلیون یورویی را برای دوره ژانویه تا سپتامبر ۲۰۰۳ گزارش کرده است.

این افزایش ۲ درصدی نسبت به رقم مشابه در سال ۲۰۲۲ است. درآمد سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۲۲، ۱ درصد افزایش یافته است.

به گزارش چاپ و تبلیغات آنلاین به نقل از  Radiocentre ایرلند، درآمد ۱۱۳ میلیون یورویی از ۸۶٫۵ میلیون یورو در تبلیغات نقطه ای تشکیل شده است که برای آن دوره ثابت بود. با این حال، درآمد محتوای برند شامل حمایت‌ها، مشارکت‌ها و راه‌حل‌های محتوا ۷ درصد افزایش یافت و به ۲۱٫۵ میلیون یورو رسید، در حالی که درآمد صوتی دیجیتال به طور قابل‌توجهی رشد کرد و با ۳۵ درصد افزایش به ۵٫۱ میلیون یورو رسید.

بر اساس گزارش Radiocentre ایرلند، بخش هایی که بیشترین رشد را نشان دادند، بخش های موتور، داروسازی، سفر/حمل و نقل و تجارت به تجارت بودند. بیشترین کاهش در هزینه های دسته بندی در طول دوره مربوط به دولت است.

بخش صوتی همچنان به عملکرد بهتر از بازار ادامه می دهد و آخرین تخمین ها حاکی از آن است که کل بازار تبلیغات ایرلند کاهش درآمدی بین ۱ تا ۲ درصد را برای دوره ژانویه تا سپتامبر ۲۰۲۳ نشان می دهد. با این حال، منابع صنعتی به Q4 قوی اشاره می کنند.

سیاران کانینگهام، مدیرعامل Radiocentre ایرلند، می‌گوید: «بسیار عالی است که شاهد رشد مداوم درآمد رادیویی، به دنبال چنین رشد درآمد قوی در سال ۲۰۲۲ باشیم.

«گزارش صوتی ایرلندی که اخیراً منتشر شده است نشان می‌دهد که صدا به طور جهانی گوش داده می‌شود، به طوری که ۹۸ درصد از بزرگسالان هر هفته به محتوای صوتی گوش می‌دهند. افراد بیشتری هر هفته گوش می دهند و مدت زمان بیشتری گوش می دهند. و این در زمانی است که مخاطبان تلویزیون تقریباً در هر بازاری با چالش مواجه هستند و حتی پلتفرم‌های دیجیتال بزرگ نیز در تلاش برای حفظ مخاطب هستند. دیدن اینکه تبلیغ‌کنندگان با ادامه افزایش سرمایه‌گذاری، قدرت و دسترسی رسانه را تشخیص می‌دهند بسیار عالی است.»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی