تخصصی صنایع چاپ و تبلیغات و بسته بندی

مهمترین اخبار و مقالات صنایع چاپ، تبلیغات و بسته بندی همراه با مقالات ارزشمند مدیریت و فروش

تخصصی صنایع چاپ و تبلیغات و بسته بندی

مهمترین اخبار و مقالات صنایع چاپ، تبلیغات و بسته بندی همراه با مقالات ارزشمند مدیریت و فروش

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است



آیا استفاده از تصاویر هنری بهتر است یا تصاویر ساده و معمولی؟

بعضی تبلیغ کنندگان تا 2000 دلار برای هر طرح می‌پردازند. آنها فضا را گران می‌شمرند اما در مقایسه هزینه‌ی هنر ناچیز است. در نتیجه آنها بهترین ارزش و بهای هزینه‌ی مربوطه را در نظر می‌گیرند.

اما بعضی دیگر می‌گویند که تنها افراد کمی، شم هنری دارند. آنها با کاهش هزینه‌ها، نظرات خود را به خوبی به نمایش می‌گذارند. اغلب تبلیغ‌کنندگان فروش‌های مکاتبه‌ای از این دسته هستند. باید گفت که سود حاصل از تصاویر هنری تقریبا معادل سود حاصل از تصاویر معمولی است ولی در عمل هزینه‌ی آماده‌سازی آنها کاملا متفاوت است.

آیا هر آگهی باید تصویر جدیدی داشته باشد؟

یا یک تصویر را می‌توان تکرار نمود؟ این موضوع، یکی از موضوعات بحث برانگیز است و هر گزینه، طرفداران بسیاری دارد. احتمال آن است که تکرار یکی از راه‌های صرفه‌جویی است چون ما همیشه با مشتریان جدید رو به رو هستیم. این احتمال هم وجود دارد که آنها تصویری را که قبلا دیده‌اند به یاد نمی‌آورند.

آیا تصاویر رنگی بهتر از تصاویر سیاه و سفید عمل می‌کنند؟

با توجه به شواهدی که ما جمع‌آوری کرده‌ایم، همیشه وضعیت این چنین است. اما همچنان استثناءهایی وجود دارد. بعضی مواد غذایی در تصاویر رنگی بهتر به نظر می‌رسند. تصاویر رنگی مربوط به دسرها، پیش‌غذاها و غیره سود بهتری به همراه می‌آورند. اما اگر از رنگ برای سرگرم کردن و جلب توجه استفاده شود، وضعیت چنین نخواهد بود. یک تصویر رنگی ممکن است هزاران نفر را جذب کند اما تعداد خریداران واقعی آنها کم باشد، تبلیغات جایگاه سرگرمی نیست.

کارهایی که شما انجام می‌دهید ممکن است دو پیامد برای شما داشته باشد. می‌توان کارهای دیگری نیز انجام داد تا نتایج به دست آمده را تقویت کرد. آنچه مهم است این است که چگونه می‌توان به بهترین نتایج دست یافت.

 

اقدامات بسیار پرهزینه

در تبلیغات، امکان اجرا و به کارگیری بسیاری موارد وجود دارد که انجام آن‌ها مستلزم به کارگیری هزینه‌ی هنگفت است. به همین دلیل هر پروژه و روش باید از نظر هزینه‌ی مصرفی و نتیجه‌ی حاصله مورد بررسی قرار گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۸ ، ۱۴:۴۰
محبوبه موید

غلامرضا شجاع مدیرعامل تعاونی لیتوگرافان طی نامه ای از کاندیداهای هیئت مدیره و بازرس اتحادیه چاپخانه داران خواست تا اخلاق مداری را پیشه کنند از اقدامات و حرف های تخریب کننده رقبان خود دوری کنند.

در این نامه شجاع خاطرنشان کرد که به هیچ عنوان در انتخابات اتحادیه چاپخانه داران دخالتی نکرده و هیچ شخص یا گروهی را تایید یا رد نمی کند درست بر خلاف انتخابات لیتوگرافان که به گفته ایشان افرادی در جهت تخریب کاندیداهای این صنف بودند.

در پایان از چاپخانه داران خواست تادر این انتخابات شرکت کنند و از جانبداری کاندیدای مورد نظرشان اخلاق را مد نظر داشته باشند.

 

 

متن نامه ایشان به صورت کامل چنین است:

لیتوگرافی - اخبار زینک - زینک - تعاونی لیتوگرافان کلیشه و چاپ اسکرین - اخبار لیتوگرافان

سلام واحترام
خدمت همه دوستان کاندیداهای محترم
هییت مدیره و بازرس اتحادیه چاپخانه داران تهران

همه عزیزان بزرگوار کاندیدا را به اخلاق مداری و دوری از اقدامات و حرف هایی که موجب تخریب و مخدوش شدن رقیب و انتخابات می شود دعوت می کنم .

برادران کاندیدا و توانمند به ارایه برنامه های خود برای آینده اتحادیه بپردازند و با مطالعه کتاب قانون نظام صنفی از شعار و وعده هایی که در چهار چوپ قانون دیده نشده پرهیز کنند، و اگر خدمت و برنامه ای خارج از وظایف هییت مدیره به صورت همت عالی دارند با توجه به توان کم مالی اتحادیه ها خدای نکرده شعار تو خالی نباشد .

بهر جهت بنده برخلاف عمل غیر حرفه ای قبلی ها که در انتخابات اتحادیه ما دخالت و اطلاعیه دادند و جانبداری ناحق کردند به هیچ عنوان هیچ شخص یا گروهی را تایید یا تکذیب نمی کنم و به خودم اجازه نمی دهم گروه فضای مجازی مسئولین و تشکل های صنعت چاپ ، بسته بندی ، نشر ، کاغذ و کارتن و مطبوعات و سایت معتبر شرکت تعاونی لیتوگرافان محل تبلیغ به نفع یا علیه کاندیداهای محترم قرار گیرد .


ضمن تشویق ، دعوت و شرکت همه اعضاء محترم اتحادیه چاپخانه داران که به سرنوشت خود و صنف شان اهمیت می دهند امیدوارم همگی در روز ١٦ تیر ماه به پای صندوق های رای حضور یابند و بی تفاوت نباشند و به مجموعه ای از افراد توانمند با تجربه و تحصیل کرده ، مدیر و مدبر و امین رای دهند .

همچنین با آرزوی موفقیت برای کلیه هواداران ، خواهران و برادران تقاضا دارم در طرفداری از کاندیداهای مورد نظرشان در انتخابات اخلاق و شأن بزرگ این فرا صنعت کشور را مد نظر داشته تا در آینده شرمنده افراد منتخب و هییت مدیره جدید واقع نگردند .

 

١٣٩٨/٤/٢
غلامرضا شجاع
مدیر عامل شرکت تعاونی سازندگان کلیشه ، لیتوگراف ، مهر و پلاک و چاپ اسکرین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۸ ، ۱۴:۳۸
محبوبه موید