تخصصی صنایع چاپ و تبلیغات و بسته بندی

مهمترین اخبار و مقالات صنایع چاپ، تبلیغات و بسته بندی همراه با مقالات ارزشمند مدیریت و فروش

تخصصی صنایع چاپ و تبلیغات و بسته بندی

مهمترین اخبار و مقالات صنایع چاپ، تبلیغات و بسته بندی همراه با مقالات ارزشمند مدیریت و فروش

جلب رضایت مشتری

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۰۴ ب.ظ

جلب رضایت مشتری

در این زمینه باید به دو عامل توجه کرد:

1- کیفیت

2- جذابیت

روش‌هایی برای حفظ رضایت مشتری در بازار وجود دارد که مورد تاکید قرار گرفته است:

1- آگاهی از روش‌های موجود

2- تمایل برای بهره‌گیری از اندیشه‌های نو

3-  توجه با نکات جزئی

4- پشتکار و سخت‌کوشی

 

راهکارهایی برای جلب مشتری

1- موفقیت‌های خود را به عموم مردم بشناسانید. برای این کار استفاده از نشریات تجاری، استفاده از آگهی تبلیغاتی، نشان دادن عکس‌هایی از مشتریان جدید و ارائه محصولاتی از شرکت و آگهی‌های اینترنتی کارساز می‌باشد.

2- در فهرست تلفن و  کارت و پوسترهای تبلیغاتی و تقویم سال و دفترچه یادداشت و سوئیچ و خودکار و… محصولات خود را ارائه دهید.

3- منزل به منزل بروشورهای خود را ارائه دهید. این کار را می‌توانید با ارائه آگهی‌های کوچک انجام دهید.

4-  فهرستی از افراد و موسسه‌هایی که فکر می‌کنید احتمالا مشتری شما خواهند شد تهیه کرده و با آنها مکاتبه کنید.

5- برای هر فروشی بدون تقاضای مشتری بهایی کم کنید.

6-  در حمل کالا به مشتریان خود کمک کنید.

7- کالا و خدمات خود را با ذکر قیمت دقیق عرضه کنید

8- با هر فروشی چیزی را به عنوان نمونه کالا (اشانتیون) به مشتری بدهید

9- خطوط کامپیوتر خود را برای ردوبدل کردن اطلاعات و خرید و فروش تقویت نمایید.

10- برای جذب مشتری از افرادی استفاده کنید که مردم را دوست داشته باشند برای رسیدن به چنین بینشی، طرز کار کارکنان خود را با مشتریان به دقت موردتوجه قراردهید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی